ZADZWOŃ +48 71 712 39 26
TYPY POCIĄGÓW EUROSTAR:
Pociągi Eurostar to głównie TGV dostosowane do jazdy po Wielkiej Brytanii i do przejazdu przez Eurotunel.
Główne różnice to bardziej kompaktowe wagony i lepszy komfort jazdy, wykorzystanie brytyjskich asynchronicznych silników generujących wyższe prędkości i posiadający lepszy system bezpieczeństwa. Obecna flota zawiera 2 rodzaje pociągów:
- Eurostar Three Capitals, w którego skład wchodzą 2 lokomotywy oraz 18 wagonów osobowych
- Eurostar North of London z 14 wagonami osobowymi.
EUROSTAR – KATEGORIE USŁUG BIZNESOWYCH:
Business Premier:
- Express check-in dla podróżujących w celach biznesowych zamykany 10 minut przed odjazdem
- Ekskluzywny Businnes Premier lounge dostępny w Londynie, Paryżu, Brukseli oraz Ebbsfleet oferujący smaczne przekąski, gazety, magazyny oraz dostęp do Wi-Fi
- Klimatyzowane i komfortowe fotele z większą przestrzenią na nogi
- Osobne lub dzielone stoliki do każdego fotela
- Gniazdka UK oraz europejskie
- Śniadania, lunche oraz obiady w zależności od pory dnia
- Bezpłatne czasopisma oraz gazety
Standard Premier:
- Specjalne saloniki oraz sklepy na dworcach (dostępne po odprawie, odprawa zamykana 30 minut przed odjazdem pociągu)
- WiFi dostępne dla użytkowników sieci SFR przy sklepie Relay
- Klimatyzowane i komfortowe fotele z większą przestrzenią na nogi
- Osobne lub dzielone stoliki do każdego fotela
- Gniazdka UK oraz europejskie
- Gorące oraz zimne przekąski na pokładzie pociągów
- Bezpłatne czasopisma oraz gazety
Standard:
- Specjalne saloniki oraz sklepy na dworcach (dostępne po odprawie, odprawa zamykana 30 minut przed odjazdem pociągu)
- WiFi dostępne dla użytkowników sieci SFR przy sklepie Relay
- Klimatyzacja
- Osobne lub dzielone stoliki do każdego fotela
- Dwa bary oferujące szeroki wybór napoi oraz przekąsek za dodatkową opłatą
ZASADY TRANSPORTU W EUROSTAR:
Bagaż:
Dwie duże walizki do 85cm każda, plus 1 mały bagaż podręczny są dozwolone na pokładzie.
Zwierzęta:
Tylko psy przewodnicy zgłoszone w momencie rezerwacji są dozwolone na pokładzie.
Niepełnosprawni:
Pasażerowie niepełnosprawni powinni skontaktować się z Eurostar Contact Center 48h przed podróżą i powinni stawić się na dworcu na 1h przed odjazdem pociągu. Wózki dziecięce powinny być złożone i przewożone na pokładzie pociągu bez dodatkowych opłat.
Za pośrednictwem Bissole możecie Państwo także dokonać zakupu ubezpieczeń podróżnych, ubezpieczeń od rezygnacji oraz zarezerwować hotele i inne usługi. Zapraszamy serdecznie.