karta_bf

Często podróżujesz, po kraju i po świecie? Bez żadnego wysiłku, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, możesz zbierać punkty na karcie stałego klienta w programie „Podróże na biss”. Dzięki nim możesz otrzymać bony rabatowe na nasze usługi i dużo zaoszczędzić – od kilkuset do nawet paru tysięcy złotych. Odbierz swoją kartę i szczęśliwej podróży!

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „Podróże na Biss”

1. Organizatorem Programu „Podróże na Biss” jest firma Bissole Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 54-442 ul. Kościuszki 19/1U, zwana dalej „Organizatorem”.
2. Nowy program wchodzi w życie z dniem 01.09.2012 r.
3. Uczestnik Programu gromadzi punkty poprzez zakup usług turystycznych w biurze Bissole, a następnie wymienia je na bony rabatowe zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszym regulaminie.
4. Uczestnikiem Programu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, która zawarła w biurze Bissole umowę o przeprowadzenie usługę turystyczną i widnieje na rezerwacji jako osoba zgłaszająca/wpłacająca lub uczestnik wyjazdu.
5. Każda rezerwacja może być przyporządkowana tylko do jednej osoby.
6. Warunkiem przystąpienia do programu jest uregulowanie całości ceny za usługę turystyczną i nie zaleganie za zrealizowane przed przystąpieniem do programu usługi oraz pisemne wyrażenie zgody przystąpienia do programu na formularzu dostępnym w biurze Organizatora.
7. Punkty doliczane są automatycznie w momencie pełnej wpłaty za usługę turystyczną.
8. W przypadku rezygnacji klienta z zakupionej usługi (w przyczyn leżących po stronie klienta) przyznane punkty zostaną anulowane.
9. W przypadku anulacji zakupionej przez klienta usługi leżącej po stronie organizatora (z wyłączeniem siły wyższej) przyznane wcześniej punkty pozostają na koncie klienta.
10. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia z promocji oferty wybranych ofert.
11. Każdorazowe naliczenie punktów lub ich wymiana na nagrodę, wymaga okazania karty i dokumentu tożsamości. Naliczenie punktów przy zakupie imprezy przez osobę poleconą wymaga podania przez nią numeru karty i nazwiska osoby polecającej. Punkty te naliczane są tylko i wyłącznie w momencie podpisywania umowy, po tym fakcie punkty nie przysługują.
12. Wymiana punktów na nagrodę możliwa jest w przy zakupie usługi turystycznej, lub po jej realizacji. Aktualny system przyznawania punktów i jego przeliczenia na nagrody dostępny jest na stronie www.bissole.pl oraz w tabelach 1 i 2 niniejszego regulaminu.
13. Klient sam decyduje, w którym momencie chce wykorzystać zebrane punkty i przeliczyć je zgodnie z tabelą nr 2 na bony rabatowe.
14. Wszelkie ewentualne opłaty skarbowe i podatki związane ze zmianą punktów na nagrody ponosi uczestnik programu.
15. Uczestnik Programu otrzymuje Kartę „Stały Klient” opatrzoną własnym imieniem i nazwiskiem.
16. Karta stanowi własność Bissole Sp. z o.o. i służy wyłącznie do potwierdzenia uczestnictwa w programie „Podróże na Biss” i nie jest kartą płatniczą, ani kartą kredytową.
17. Po dokonaniu weryfikacji uczestnika programu Organizator zmniejsza liczbę zgromadzonych przez niego punktów o wartość punktową wybranej przez Niego nagrody.
18. Zebrane punkty nie podlegają przekazywaniu na rzecz osób trzecich.
19. W razie utraty Karty Uczestnikowi Programu zostanie wydana nowa Karta, do której zostanie przypisana liczba odczytanych punktów. Koszt wydania nowej Karty – 10 zł – ponosi Uczestnik Programu.
20. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i zasad promocji. Zawsze aktualna treść regulaminu i zasady będą publikowane na stronie internetowej Organizatora.
21. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia Programu. O jego zakończeniu Uczestnicy Programu zostaną poinformowani drogą mailową, telefoniczną lub pocztową.
22. Osoby biorące udział w Programie „Podróże na Biss” wyrażają zgodę na umieszczanie swoich podstawowych danych osobowych w bazie danych Organizatora oraz ich przetwarzanie w celach marketingowych. Przysługuje im prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania.

Tabela 1: Specyfikacja zakupionych usług i przyznawanych punktów:

Usługa Liczba punktów
Ubezpieczenie 5 punktów
Wiza 5 punktów
Wynajem auta 10 punktów
Rezerwacja hotelu 10 punktów
Bilet lotniczy tanich linii 10 punktów
Bilet lotniczy linii regularnych kontynentalny 15 punktów
Bilet lotniczy linii regularnych międzykontynentalny 20 punktów
Wczasy pakietowe i rejsy z oferty touroperatora 10 punktów za każdy 1000 zł
Inne usługi jak: transfery, usługi przewodnickie itp. 5 punktów
Zakup dowolnej usługi przez poleconego nowego klienta 10 punktów

Tabela 2: Specyfikacja przeliczenia punktów na bony rabatowe:

Punkty Wartość bonów
100 punktów bon rabatowy o wartości 100
300 punktów bon rabatowy o wartości 350
500 punktów bon rabatowy o wartości 600
900 punktów bon rabatowy o wartości 1 000