Często podróżujesz, po kraju i po świecie? Bez żadnego wysiłku, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, możesz zbierać punkty na karcie stałego klienta w programie „Podróże na biss”. Dzięki nim możesz otrzymać bony rabatowe na nasze usługi i dużo zaoszczędzić – od kilkuset do nawet paru tysięcy złotych. Odbierz swoją kartę i szczęśliwej podróży!
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „Podróże na Biss”
1. Organizatorem Programu „Podróże na Biss” jest firma Bissole Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 54-442 ul. Kościuszki 19/1U, zwana dalej „Organizatorem”.
2. Nowy program wchodzi w życie z dniem 01.09.2012 r.
3. Uczestnik Programu gromadzi punkty poprzez zakup usług turystycznych w biurze Bissole, a następnie wymienia je na bony rabatowe zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszym regulaminie.
4. Uczestnikiem Programu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, która zawarła w biurze Bissole umowę o przeprowadzenie usługę turystyczną i widnieje na rezerwacji jako osoba zgłaszająca/wpłacająca lub uczestnik wyjazdu.
5. Każda rezerwacja może być przyporządkowana tylko do jednej osoby.
6. Warunkiem przystąpienia do programu jest uregulowanie całości ceny za usługę turystyczną i nie zaleganie za zrealizowane przed przystąpieniem do programu usługi oraz pisemne wyrażenie zgody przystąpienia do programu na formularzu dostępnym w biurze Organizatora.
7. Punkty doliczane są automatycznie w momencie pełnej wpłaty za usługę turystyczną.
8. W przypadku rezygnacji klienta z zakupionej usługi (w przyczyn leżących po stronie klienta) przyznane punkty zostaną anulowane.
9. W przypadku anulacji zakupionej przez klienta usługi leżącej po stronie organizatora (z wyłączeniem siły wyższej) przyznane wcześniej punkty pozostają na koncie klienta.
10. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia z promocji oferty wybranych ofert.
11. Każdorazowe naliczenie punktów lub ich wymiana na nagrodę, wymaga okazania karty i dokumentu tożsamości. Naliczenie punktów przy zakupie imprezy przez osobę poleconą wymaga podania przez nią numeru karty i nazwiska osoby polecającej. Punkty te naliczane są tylko i wyłącznie w momencie podpisywania umowy, po tym fakcie punkty nie przysługują.
12. Wymiana punktów na nagrodę możliwa jest w przy zakupie usługi turystycznej, lub po jej realizacji. Aktualny system przyznawania punktów i jego przeliczenia na nagrody dostępny jest na stronie www.bissole.pl oraz w tabelach 1 i 2 niniejszego regulaminu.
13. Klient sam decyduje, w którym momencie chce wykorzystać zebrane punkty i przeliczyć je zgodnie z tabelą nr 2 na bony rabatowe.
14. Wszelkie ewentualne opłaty skarbowe i podatki związane ze zmianą punktów na nagrody ponosi uczestnik programu.
15. Uczestnik Programu otrzymuje Kartę „Stały Klient” opatrzoną własnym imieniem i nazwiskiem.
16. Karta stanowi własność Bissole Sp. z o.o. i służy wyłącznie do potwierdzenia uczestnictwa w programie „Podróże na Biss” i nie jest kartą płatniczą, ani kartą kredytową.
17. Po dokonaniu weryfikacji uczestnika programu Organizator zmniejsza liczbę zgromadzonych przez niego punktów o wartość punktową wybranej przez Niego nagrody.
18. Zebrane punkty nie podlegają przekazywaniu na rzecz osób trzecich.
19. W razie utraty Karty Uczestnikowi Programu zostanie wydana nowa Karta, do której zostanie przypisana liczba odczytanych punktów. Koszt wydania nowej Karty – 10 zł – ponosi Uczestnik Programu.
20. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i zasad promocji. Zawsze aktualna treść regulaminu i zasady będą publikowane na stronie internetowej Organizatora.
21. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia Programu. O jego zakończeniu Uczestnicy Programu zostaną poinformowani drogą mailową, telefoniczną lub pocztową.
22. Osoby biorące udział w Programie „Podróże na Biss” wyrażają zgodę na umieszczanie swoich podstawowych danych osobowych w bazie danych Organizatora oraz ich przetwarzanie w celach marketingowych. Przysługuje im prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania.
Tabela 1: Specyfikacja zakupionych usług i przyznawanych punktów:
Usługa | Liczba punktów |
---|---|
Ubezpieczenie | 5 punktów |
Wiza | 5 punktów |
Wynajem auta | 10 punktów |
Rezerwacja hotelu | 10 punktów |
Bilet lotniczy tanich linii | 10 punktów |
Bilet lotniczy linii regularnych kontynentalny | 15 punktów |
Bilet lotniczy linii regularnych międzykontynentalny | 20 punktów |
Wczasy pakietowe i rejsy z oferty touroperatora | 10 punktów za każdy 1000 zł |
Inne usługi jak: transfery, usługi przewodnickie itp. | 5 punktów |
Zakup dowolnej usługi przez poleconego nowego klienta | 10 punktów |
Tabela 2: Specyfikacja przeliczenia punktów na bony rabatowe:
Punkty | Wartość bonów |
---|---|
100 punktów | bon rabatowy o wartości 100 zł |
300 punktów | bon rabatowy o wartości 350 zł |
500 punktów | bon rabatowy o wartości 600 zł |
900 punktów | bon rabatowy o wartości 1 000 zł |