email marketing powered by FreshMail
Zapytaj o ofertę: +48 71 712 39 26, telefon alarmowy: +48 665 888 901 info@bissole.pl | Zapisz się do newslettera

Wyjazdy motywacyjne dla firm

wyjazdy motywacyjne dla firm

Wyjazdy motywacyjne, to przede wszystkim forma nagrody. Kierowane są najczęściej do kontrahentów danej Firmy, sieci sprzedaży, rzadziej natomiast do pracowników. Biorąc pod uwagę listę pytań kluczowych przed organizacja takiego wyjazdu zwykle są one dłuższe (około 5-8 dni lub dłużej), mają bardziej ekskluzywny charakter, a z uwagi na sporą różnorodność osób (często nieznaną w momencie organizacji samego wyjazdu) biorących udział w danym wyjeździe pod względem wieku, płci, czy innych ograniczeń, mają też nieco spokojniejszy charakter. Co za tym idzie, zwykle na wyjazdy o charakterze motywacyjnym przeznaczane są wyższe budżety.

Wyjazdy motywacyjne dla firm – program

Jeśli chodzi o sam program wyjazdu motywacyjnego, jest on zawsze bogaty w przeróżne nietypowe i niedostępne dla „przeciętnego” turysty atrakcje, tak aby wzbudzić w uczestnikach „efekt WOW”:

  • Mogą to być spotkania czy warsztaty prowadzone przez wybitne osobistości lub organizowane w wyjątkowych miejscach, oparte o lokalną tradycje i kulturę.
  • Często nawet samo zwiedzanie konkretnych miejsc przebiega w nieszablonowy sposób i prowadzi do atrakcji omijanych podczas standardowych wycieczek.
  • Doskonałą formą podkreślenia rangi wyjazdu jest też uczestnictwo w różnego rodzaju wydarzeniach sportowych czy kulturalnych (np. koncerty gwiazd światowego formatu, wyjątkowe przedstawienia teatralne czy operowe, mecze piłkarskie, wyścigi F1 i wiele innych).
  • Praktycznie regułą też jest organizacja w trakcie wyjazdów motywacyjnych uroczystej, galowej kolacji w specjalnym lokalu z bardzo ciekawymi atrakcjami.

Z badań organizacji SITE Foundation wynika, że aż 88% Firm organizuje wyjazdy motywacyjne chcąc poprawić swoje wyniki sprzedażowe. Korzyści płynące z organizacji wyjazdów motywacyjnych trudno jest zmierzyć i określić wskaźnikiem zwrotu z inwestycji (ROI), jednak bez wątpienia osiągnięcie u uczestników wyjazdu poczucia, że brali oni udział w czymś wyjątkowym, jest dla Firmy sukcesem, które nie tylko przekuwa się na sprzedaż, ale przede wszystkim przywiązuje danego kontrahenta do Firmy, a co za tym idzie wzmacnia jej pozycję wśród konkurencji.

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na subskrypcję

email marketing powered by FreshMail