Według badań przeprowadzonych przez firmę Amadeus – największego na polskim rynku dostawcę rozwiązań technologicznych dla branży turystycznej – bilety lotnicze stanowią w ogólnej strukturze wydatków firmowych przeznaczanych na podróże służbowe aż ponad 70%.

 

Jest to zdecydowanie najczęściej wykorzystywana forma transportu, ale też generująca największe koszty. W wewnętrznych dokumentach firm określających politykę podróży, zasady dotyczące przelotów są zawsze najbardziej precyzyjnie określone tak, aby minimalizować i kontrolować wydatki przeznaczane na ten cel.

Bissole Business Travel od początku swojego istnienia skupia się na profesjonalnej i kompleksowej obsłudze zamówień dotyczących przelotów oraz najwyższej jakości usługach help desku, zapewnionej przez wykwalifikowanych i doświadczonych kasjerów lotniczych. Dzięki dostępowi do najlepszych systemów rezerwacyjnych oraz bezpośrednim kontaktom z liniami lotniczymi, kasjerzy dysponują rozległą wiedzą na temat wszelkich aktualnych informacji i nowości związanych z rynkiem lotniczym. Obsługujemy wszystkie regularne linie lotnicze oraz tzw. przewoźników niskokosztowych. Nasi klienci mogą zawsze liczyć na szybką reakcję i pomoc w sytuacjach awaryjnych oraz ofertę skrupulatnie dopasowaną do zamówienia.

 

W ramach usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych naszym klientom oferujemy:

  • Wyszukiwanie najbardziej korzystnych połączeń według wymagań klienta – praca na największych systemach rezerwacyjnych zapewnia dostęp do wszystkich przewoźników i taryf dostępnych na polskim rynku.
  • Przestrzeganie zasad ustalonej firmowej polityki podróży w procesie rezerwacji.
  • Rezerwacja i zakup biletów lotniczych.
  • Elektroniczna odprawa check-in service – bez opłat.
  • Obsługa wszelkich zmian/zwrotów na biletach.
  • Wsparcie ewentualnego procesu reklamacyjnego z liniami lotniczymi.
  • Obsługa lotniczych programów lojalnościowych, indywidualnych i firmowych.
  • Przypomnienie o terminie wylotu.
  • Potwierdzanie list oczekujących.
  • Bieżące wsparcie w ramach usług help desku w sytuacjach awaryjnych – bez opłat.
  • Dogodne formy rozliczeń, ustalane indywidualnie.
  • Raportowanie wydatków, zestawienia podróży.
  • Opieka account managera – osoba dedykowana do obsługi firmy.

Bilety lotnicze można rezerwować także za pośrednictwem wyszukiwarki znajdującej się na naszej stronie. Oferujemy także możliwość wdrożenia w firmie systemu typu self booking tools do samodzielnej rezerwacji biletów lotniczych, hoteli oraz usług rent a car.