Zapytaj o ofertę: +48 71 712 39 26, telefon alarmowy: +48 665 888 901 info@bissole.pl | Zapisz się do newslettera, odbierz darmowy voucher

Wyjazdy motywacyjne dla firm

Dlaczego warto organizować wyjazdy motywacyjne? Z badań organizacji SITE Foundation wynika, że aż 88% firm organizuje je chcąc poprawić swoje wyniki sprzedażowe. Dobrze przygotowana wyjazdowa impreza motywacyjna może dać właśnie taki efekt. Bissole Business Travel pomoże Twojej firmie go uzyskać.

 

Wyjazdy motywacyjne to przede wszystkim forma nagrody. Organizowane są najczęściej dla klientów i kontrahentów firmy, sieci sprzedaży, ale także dla pracowników. Mają ekskluzywny charakter, program obfituje w atrakcje niedostępne dla przeciętnego turysty, co daje poczucie wyjątkowości, efektu WOW!

Wyjazd motywacyjny stanowi zazwyczaj element długofalowego, przemyślanego programu motywacyjnego, jest bodźcem do osiągania lepszych wyników. Stąd często odgrywa strategiczną rolę w firmie. Wyjazdy motywacyjne są elementem działań marketingowych, jednym z najważniejszych elementów pozafinansowego nagradzania pracowników i kontrahentów w celu zacieśnienia pozytywnych stosunków. Wewnętrzna promocja tego typu wyjazdów zwykle odnosi się do ludzkich emocji i marzeń, przez co zapadają w pamięć i stymulują do działania już na długo przed ich rozpoczęciem!

Zobacz ofertę wyjazdów Zobacz przykładowe realizacje

Skontaktuj się w sprawie oferty ➤

Korzyści z wyjazdów motywacyjnych

Udany wyjazd tego typu to dla organizującej go firmy możliwość uzyskania korzyści w kilku wymiarach.
Firmy, które chcą się rozwijać i wzmacniać swoją pozycję na rynku, coraz wyraźniej dostrzegają ogrom pozytywnych efektów, jakie płyną z organizacji incentive travel zarówno dla zarządów, jak i dla samych nagradzanych nimi osób.

Na pracowników możliwość udziału w atrakcyjnym wyjeździe działa mobilizująco. Pracują efektywniej i stają się bardziej lojalni wobec firmy:

  • udział w wyjeździe motywacyjnym jest dowodem docenienia ich pracy przez firmę, w której pracują,
  • uczestnicy wyjazdowych imprez motywacyjnych deklarują większe przywiązanie do pracodawcy i rzadziej odchodzą z pracy,
  • osoby, które wzięły udział w wyjeździe deklarują, że zmotywowało je to do wydajniejszej pracy, aby uzyskać podobną nagrodę w przyszłości.

Korzyści dotyczą też zewnętrznych aspektów funkcjonowania firmy. Badania międzynarodowego stowarzyszenia firm incentive travel SITE pokazują, że zadowoleni kontrahenci i klienci po udanym wyjeździe motywacyjnym:

  • stają się bardziej lojalni i chętniej korzystają z kolejnych usług, licząc na kolejne zaproszenie,
  • deklarują rzadsze podejmowanie współpracy z konkurencją organizatora,
  • firma, która zaprosiła na wyjazd zyskuje lepszy wizerunek w ich oczach.

Wieloletnie doświadczenie Bissole Business Travel w branży incentive pokazuje, że osiągnięcie tych wszystkich korzyści jest możliwe pod warunkiem, że wyjazdowa impreza motywacyjna zorganizowana jest profesjonalnie, a program opracowany dokładnie pod kątem uczestników wyjazdu.

Jak przygotować wyjazd motywacyjny

Warunkiem osiągnięcia maksymalnych korzyści jest dobrze opracowany program. Punktem wyjścia powinna być zawsze odpowiedź na kluczowe pytania:

  • Po co?
    Cel wyjazdu to priorytetowa kwestia do ustalenia przy organizacji wyjazdu. Cel w głównej mierze determinuje program i atrakcje, które mają zapewnić zamierzony efekt.
  • Dla kogo?
    Grupa docelowa, dla jakiej ma być zorganizowany wyjazd to bardzo istotna kwestia. Im więcej o niej wiadomo tym precyzyjniej można dopasować program. Chodzi tu zarówno o płeć, wiek, kondycję, ale także ograniczania. Ma to także kluczowy wpływ na budżet przy zakwaterowaniu.
  • Za ile?
    Budżet to zawsze najtrudniejszy temat, ale nie da się go ominąć. Średnio można przyjąć około 2 tys. zł na osobę na wyjazdy weekendowe w Polsce, około 4-6 tys. zł na osobę przy wyjazdach po Europie oraz od 8 tys. zł na dalsze kierunki.
  • Kiedy?
    Najbardziej popularnymi terminami organizacji wyjazdów motywacyjnych jest wiosna i wczesna jesień, wówczas jest też dostępna najszersza oferta. Niektóre branże jednak, np. budowlane, zwykle organizują wyjazdy tylko zimą. Warto jest zawsze, zwłaszcza przy organizacji wyjazdu w wysokim sezonie, rozpocząć przygotowania na kilka miesięcy wcześniej, aby mieć komfort wyboru miejsca.
  • Gdzie?
    Miejsce wyjazdu zwykle jest zależne przede wszystkim od terminu, założonego budżetu czy dostępności połączeń lotniczych. Często firmy w swoich briefach podają już preferowane kierunki i wykluczają inne, które już były realizowane. Najczęściej jednak to agencja proponuje dane kierunki dopasowując je do pozostałych wytycznych.

Po opracowaniu odpowiedzi na te pytania oraz ustalenia dodatkowych kwestii związanych z wyjazdem, powinny wyłonić się scenariusze wyjazdu dopasowane do grupy docelowej, celu wyjazdu oraz możliwości (lub ograniczeń) Firmy i uczestników.

Dbałość o najmniejsze szczegóły wyjazdu na każdym jego etapie pozwala zadowolić nawet najbardziej wymagających gości. Perfekcyjnie przygotowane wyjazdy motywacyjne znacznie bardziej zapadają w pamięć uczestników, przez co są lepszą formą programów wsparcia niż np. nagrody pieniężne.

Ważne jest, aby przygotowania do wyjazdu rozpocząć odpowiednio wcześniej – może to być nawet rok przed planowanym wyjazdem, a minimum kilka miesięcy. Wówczas jest czas aby dopracować wszystko w najdrobniejszych szczegółach, a także zadbać o odpowiednią oprawę marketingową wyjazdu i wypromowanie go wśród uczestników. W takiej sytuacji sam wyjazd, jako element całego programu motywacyjnego, zaczyna pracować już na długo przed jego rozpoczęciem, wzmacniając zaangażowanie uczestników, w efekcie realizując zamierzony cel biznesowy firmy.

Ponieważ pełna organizacja wyjazdu motywacyjnego wymaga dużych nakładów czasu, pracy i doświadczenia, warto oddać ją w ręce profesjonalne biura, takiego jak Bissole Business Travel. Ponad 500 różnorodnych programów, zawsze indywidualnie skonstruowanych, pozwala nam zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, a także w dużym stopniu przewidywać ich potrzeby i doradzać najlepsze rozwiązania.

Propozycje unikalnych wyjazdów motywacyjnych

Program dobrej imprezy motywacyjnej jest zawsze bogaty w unikalne i nietypowe atrakcje, tak aby wzbudzić w uczestnikach tak zwany efekt WOW: Czy to w Europie, czy na świecie możliwości zbudowania programu są bardzo duże. Wszystko zależy od kreatywności. Oto kilka przykładów:

***

Bissole Business Travel wyjazdy motywacyjne dla firm organizuje już od 12 lat. W tym czasie z naszych usług skorzystało ponad 470 firm. Za naszą fachowością przemawiają uzyskane certyfikaty, ale przede wszystkim rekomendacje zadowolonych Klientów. Zapraszamy do współpracy.

DOKĄD CHCESZ POJECHAĆ?
ZOBACZ PROPOZYCJE WYJAZDÓW MOTYWACYJNYCH

Zobacz ofertę wyjazdów Zobacz przykładowe realizacje

Skontaktuj się w sprawie oferty ➤