Korzyści z wyjazdów integracyjnych to dla firmy przede wszystkim zgrany zespół, znający swoje silne i słabe strony, który może wzajemnie na sobie polegać. Efektem wyjazdów są także: poprawa atmosfery w pracy, większa wydajność i zaangażowanie pracowników. Z Bissole Business Travel wszystkie te efekty są w zasięgu Twojej firmy.

Wyjazdy integracyjne cieszą się dużą popularnością zarówno wśród dużych firm i korporacji, gdzie najczęściej organizuje się je dla poszczególnych działów np. sprzedaży, marketingu, HR, jak wśród mniejszych firm dla wszystkich pracowników. Bardzo często łączone są z różnego rodzaju szkoleniami czy konferencjami podnoszącymi umiejętności pracowników.

Z uwagi na fakt, że wyjazdy integracyjne angażują dużą część zespołu, zazwyczaj są krótsze niż wyjazdy motywacyjne, organizowane są bliżej siedziby firmy lub wręcz przy jej oddziałach. Ze względu na czas trwania i lokalizację są to zazwyczaj niskobudżetowe. Bez względu na to, najważniejsze zawsze jest, aby miały unikalny program, zapadały w pamięć uczestnikom i dawały poczucie wyjątkowości.

Przygotowanie oferty wyjazdów integracyjnych w Bissole Business Travel odbywa się zawsze z uwzględnieniem preferencji klienta i planowanego budżetu. Jeżeli działalność firmy cechuje się dużą sezonowością i wyjazdy możliwy jest tylko w wąskim przedziale czasowym, z pewnością będziemy w stanie zaoferować dopasowane do tego rozwiązanie. Dzięki dużemu doświadczeniu i wieloletniej współpracy z wieloma firmami na całym świecie, możemy zaoferować nieoczywiste rozrywki i oryginalne zajęcia team buildingowe.

Wyjazdy integracyjne najczęściej trwają 2-3 dni i mają miejsce nie dalej niż 200-300 km od siedziby firmy. Pozwala to na szybkie i sprawne dowiezienie grupy, przeprowadzenie planowanych atrakcji i komfortowy powrót.  W trakcie takiego wyjazdu organizowane są najczęściej dwa rodzaje aktywności: zabawy sportowe z elementem rywalizacji albo zajęcia grupowe wymagające współdziałania. Wachlarz możliwości jest bardzo szeroki: od wszelkich aktywności sportowych, przez działania zespołowe z elementami CSR czy różne wyzwania typu i’pad challange i wiele innych

Korzyści z firmowych wyjazdów integracyjnych

Zwiększenie zadowolenia i zaangażowania pracowników oraz poprawienie jakości swoich produktów czy usług to, według badań, jeden z głównych powodów, dla których firmy organizują wyjazdy integracyjne. Nie bez przyczyny największe i najlepsze firmy ubezpieczeniowe, banki, firmy medyczne, farmaceutyczne czy z branży IT takie wyjazdy mają na stałe wpisane w swój biznes plan.

Lepsze zgranie pracowników, poznanie ich z innej perspektywy, odkrycie ich umiejętności czy poznanie słabości, daje organizującej je firmie wymierne korzyści. Oto kilka z nich:

  • zespół jest lepiej zgrany, pracuje efektywniej,
  • pracownicy znają swoje silne i słabe strony, mogą na sobie polegać,
  • poprawia się atmosfera w pracy, rośnie zaangażowanie pracowników,
  • większa lojalność zmniejsza koszty fluktuacji pracowników, którzy rzadziej zmieniają pracę,
  • udany wyjazd poprawia też wewnętrzny wizerunek firmy.

Bissole Business Travel ma w branży incentive wieloletnie doświadczenie. Dzięki nam możliwe będzie osiągnięcie maksymalnych korzyści z imprez integracyjnych Twojej firmy. Wiemy, jak profesjonalnie je zorganizować, a program dopasować do oczekiwań i możliwości uczestników wyjazdu.

Jak zaplanować wyjazd integracyjny?

Dobry plan wyjazdowej imprezy integracyjnej powinien uwzględniać odpowiedź na kilka kluczowych pytań. Ważne będzie nie tylko określenie miejsca i terminu, ale także kryteria jak wiek, płeć czy zainteresowania uczestników. Zasady są podobne, niezależnie od tego czy firma postanawia zorganizować taki wyjazd we własnym zakresie, czy zleca organizację profesjonalnej agencji.

  • Dla kogo?

    Pracownicy firmy, kontrahenci handlowi, dystrybutorzy – to grupy osób, dla których najczęściej organizowane są wyjazdy. Grupa docelowa w głównej mierze determinuje charakter wyjazdu.

  • Dokąd?

    Warunkiem udanego wyjazdu motywacyjnego jest uzyskanie u uczestników tak zwanego efektu WOW! Miejsce i atrakcje powinny więc być wyjątkowe i zawierać atrakcje nieosiągalne dla przeciętnego turysty.

  • Kiedy?

    Najwięcej wyjazdów organizuje się wiosną (kwiecień-maj) oraz jesienią (wrzesień-październik). Popularne są również zimowe wyjazdy narciarskie (początek grudnia oraz przełom luty/marzec).

  • Na ile?

    2 dni – średnia długość wyjazdów w Polsce
    4-5 dni – średnia długość wyjazdów po Europie
    8-10 dni – średnia długość wyjazdów poza Europą

  • Za ile?

    Około 2 tysiące zł – średnia cena za osobę na wyjazd w Polsce
    4-6 tysięcy zł – średnia cena za osobę na wyjazd po Europie
    Około 8 tysięcy zł – średnia cena za osobę na wyjazd poza Europą

Dokąd chcesz pojechać? Sprawdź nasze propozycje wyjazdów incentive!