email marketing powered by FreshMail
Zapytaj o ofertę: +48 71 712 39 26, telefon alarmowy: +48 665 888 901 info@bissole.pl | Zapisz się do newslettera

Czy zima to dobry czas na incentive?

Według danych statystycznych dotyczących specyfiki firmowych wyjazdów motywacyjnych i integracyjnych (tzw. incentive travel) wynika, że w prawie 90% firm są one umieszczane w rocznych planach wiosną i wczesną jesienią.

Nieodparty urok Orient Expressu

„Absolutnie magiczne”, „Cudowna podróż życia”, „Czułem się jak członek rodziny królewskiej” – takie określenia najczęściej opisują podróże pociągami luksusowymi. Co powoduje ten zachwyt, co jest w ofercie tych podróży za, nie da się ukryć, dość wysoką cenę, że mają zawsze komplet gości? Uchylimy rąbka tajemnicy.

Trzy miasta prawie jak Polska

Tokio, Pekin i Seul – trzy stolice, trzy mega metropolie i trzy azjatyckie centra gospodarcze o światowym znaczeniu. Teraz także docelowe porty bezpośrednich połączeń lotniczych z Warszawy oferowanych przez Polskie Linie Lotnicze LOT.

Wakacyjne rejsy na fali

Pod wpływem sytuacji geopolitycznej rynek turystyczny podlega dramatycznym i szybkim zmianom. Szczególnie dotknęło to polskich turystów, którym rewolty, wojny i zagrożenie terrorystyczne zamknęły aż trzy niezwykle ulubione kierunki: Egipt, Tunezję i Turcję. Dla coraz większej liczby Polaków, poszukiwanie atrakcyjnego i bezpiecznego pomysłu na wakacje, łączy się z odkryciem, dotąd mało popularnej, formy spędzania wolnego czasu – rejsów wielkimi wycieczkowcami po egzotycznych i atrakcyjnych rejonach świata.

Sezon na motywację

Powoli kończą się wakacje, biznes budzi się z letniego letargu, wszyscy zaczynają myśleć o nowych kontraktach i budowaniu relacji z najważniejszymi klientami. Wszyscy myślą, ale tylko niektórzy rozpoczynają działania, które mogą przynieść im sukces. Kluczem do tego sukcesu są dwa angielskie słowa: Incentive Travel.

Podróż służbowa – obalamy mity

Każdy właściciel firmy dużej, czy małej, każdy menadżer w takiej firmie i duża część ich pracowników wie, że powodzenie biznesu zależy między innymi od poziomu kosztów prowadzonej działalności. A dokładniej od tego, by te koszty miały racjonalne uzasadnienie i były jak najniższe.

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na subskrypcję

email marketing powered by FreshMail